począteczek

no i wylądowalismy… wzywanie po nazwiskach na okeciu, potem megafonik w monachium ale dotrzec sie udalo. samolot minal szybko pod haslem zwyklego upojenia trunkami ktorych nazw nie bede tu wymienial, stewardesy browczyki donosily z usmiechem na twarzy. delhi przywitalo nas wielkim upalem. adam po 4h siedzenia w koncu sie na nas doczekal, szybka wymiana franklinow na wariaty i jedziemy na miasto. niezbedna ksiazka zwana lonely planet pokazana sztruksowi i ladujemy w okolicy ulicy zwanej main bazaar. nie dalismy sie naciagaczowi w tourist office namowic na wycieczke po calych indiach ale za free nam rozpisal caly trip i jeszcze naciagnelismy go na butle wody. szukanie mieszkania troche zajelo bo kompletnie nie wiedzielismy gdzie isc i co tu sie KURWA dzieje. na ulicy kazdy mowi co innego no ale w koncu sie udalo znalezc mieszkanko, szybka kima (do 16:)) i wypad na miasto. ulica zasyfiona niemilosiernie, wszedzie jezdza tuktukami, motorami, furami trabia nie ma zadnej organizacji ruchu. ku mojemu zaskoczeniu wcale nie ma tu masy zebrakow ktorzy cie mecza tylko czasem dzieciak po lapach dotyka. po zakupie biletow na pociagi (3 nocne sleepery z klima – 100zl/os) poszlismy na szamke. wszyscy byli uradowani aromatem lokalnych przypraw (Grabaz caly przesiakl zapachem curry). na wieczor zlapalismy typka co go zwa johny i swoim busikiem przewiozl nas po miescie pod india gate, pokazal parlament no i tradycyjnie chcial wcisnac ubranka. pod india gate grabaz prawie dostal zawalu po tym jak szczur przelecial mu przez stope:) tyle na dzis bo jestesmy opor zmeczeni. jutro juz cisniemy do varansi i stamtad kolejny kontak kilka foteczek dla smaczku przesylamy i serdecznie pozdrawiamy. bedzki radziej zawada grabaz i poprostu adam:) ELO!

20120719-234625.jpg

20120719-234712.jpg

20120719-234742.jpg

20120719-234814.jpg

20120719-234840.jpg

Advertisements

4 comments

  1. natalia · · Reply

    ale czysto!!!chyba posprzatali jak uslyszeli ze taka delegacja z poldonu sie do nich wybiera. ps adas i bedzki wygladacie jak blizniaki

  2. Zapowiada się kozacko! aż ogarnia mnie polaczkowa zazdrość 😉
    Pozdro i powodzenia 🙂

  3. ps adas i bedzki wygladacie jak blizniaki

  4. No to samo powiedzial nam nasz kierowca o indyjsko brzmiacym imieniu Johnny:) pozdro!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: